Egoboost


Nu är det bra tider, det är sjukt vad saker och ting har förändrats men jag klagar inte. Praktiken går jättebra btw och jag trivs verkligen, finns inget att klaga på. Jag har gjort massor med roliga saker den senaste tiden, umgåtts med vänner, tränat som fan och läst en jävligt bra bok. Gissa vilken bok? Egoboost av Isabella Löwengrip såklart och fyfan vad bra den är, känner igen mig i allt från boken. Många bra tips man kan få därifrån, kommer säkert läsa den hundra gånger om haha. På tal om annat så har jag köpt p&l biljett nu, är helt överlycklig nu!! Jag och amanda drar, ska bli helt jävla galet! Haha åh vad jag längtar nu alltså, sjukt bra band och artister. Det kommer bli en bra sommar iaf! Men nu är klockan mycket, vi hörs imorgon kanske. Puss!


Kommentarer
Postat av: EMMA K

påtal om peace and love så har jag skjuts dit, finns nog två platser kvar i bilen, vill du å Amanda åka med eller?:)

2012-03-07 @ 07:02:04
URL: http://igotthepower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0