ALLT DETTA PRAT OM SIZE ZERO

Jag kan inte ens beskriva hur trött jag är på allt jävla sköt om att man ska se ut som ett levande skelett hela tiden, det börjar verkligen gå mig på nerverna. Varför ska man sluta äta och må skit för att varenda ben ska sticka ut och se smal ut, fattar verkligen inte grejen med det. Visst vissa är födda sådana och dem kan inte göra nåt åt det. Det sorliga är också att as många tjejer och killar triggar upp sina kompisar och andra i sin omgivning.. jävla as rent ut sagt. Vart är världen på väg undrar man? Kan man inte få njuta av livet och äta gott? Bara man tränar och håller igång är det ingen fara, lev lite liksom. Jag tycker att former är vackert och då är det inga ben som sticker ut. Jag är en sån tjej som har stora lår och lite mage men det är så jag ser ut, jag tränar minst 3-4 gånger i veckan för att må bra och då har jag mycket muskler och inte bara fett. På helgerna unnar jag mig god mat osv för det tycker jag är helt okej, unna sig lite. Jag har haft många problem med självkänsla eftersom jag alltid har känt mig tjock men nu känner jag liksom, vafan håller jag på med? Jag är fin som jag är.

En del som är smala och vet om det själv ska ofta bli bekräftade att dem är smala.. Tex när dem säger" åh jag är så tjock" eller så klankar dem ner på någon annan "kolla vad fet hon är".. ah ni fattar vinkeln. Hoppas det inte är bara jag som är jäääävligt trött på sånt här men det är det nog inte. Jag tycker att alla ska peppa sig själva och peppa andra, vi tjejer borde hjälpa varandra än o klanka ner på varandra. VI ÄR ALLA VACKRA TJEJOR!

Tycker du att jag är tjock, knubbig, fet? Sket jag i det eller? Haaaa

Kommentarer
Postat av: SANT

Fan vad jag håller med dig bästa, man ska se ut som man vill, och om folk inte accepterar den man är så är dom inget att ha. Jag vill ha former, och jag ska inte börja träna för att försöka bli nån jävla pinne, jag vill bara må bättre osv, få en fast kropp. Inget annat! och DU ÄR SÅÅÅ FIN SOM DU ÄR SKA DU VETA, och jag tycker verkligen om dig för den du är! Dösnygg är du, hela du <3 puss!!

2011-09-23 @ 12:12:04
URL: http://andreajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0