THANK YOU AND GOODNIGHT

Jag kan inte riktigt beskriva denna bloggtorka.. jag har noll ork och inte någon inpsiration alls. Jag villl blogga men vet inte om vad, fan detta suger. Lite update då, har haft en lite galen helg men jag har överlevt. Hur blir denna veckan då? Jo det blir full rulle, ska träna så mycket som möjligt och på fredag fyller jag år.. ångest x 100 men ska överleva det med. På lördag blir det lite festligheter så det ser jag fram emot, ska blir kul att träffa alla kära vänner och ha det riktigt jävla gött. Om typ två veckor ska jag slinga håret också, så himla gött ska det bli för mitt hår växer så det knakar nu.. det är sjukt. Mitt mål till våren är att bli blond och bli en hälsosam människa, kör hårt! Nu ska jag sova, kärlek till er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0