NEJ JAG GLÖMMER ALDRIG BORT VAD DU GJORT

Hej finaste blogg. Nu sitter jag här i min säng framför datorn och lyssnar på musik, veronica maggio faktiskt. Ja jag är rätt förvånad själv men några låtar är bra. Iaf så ska jag berätta en tråkig nyhet för er, jag är utan pojkvän hela helgen, HELA HELGEN!! Varför jag? jag vill bara mysa hela helgen med min älskling men he det blir inte så. Jag måste verkligen sysselsätta mig med något eller så får jag ligga i sängen och glo på O.C fast det är rätt nice. Men nee jag vill ha min pojkvän som alla andra får ha sina, jag kommer aldrig kunna vara singel igen.. är för beroende av Fredrik, han så otroligt fin. Ni där ute som har pojkvän, mys med honom hela helgen, uppskatta allt han gör och älska honom för den han är så kommer allt bli bra! Ne nu får jag sluta, puss på er alla! En spellista till mina fina läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0