BIRTHDAY CAKE

Hej älskade blogg!! Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen, det är verkligen inte så det ska va. Jag har haft en sån jävla "down" period nu det senaste, det suger. Noll inspiration eller vad fan man nu ska säga, jag har bara gjort det som jag måste göra. Såklart älskar jag att blogga och snart ska jag komma igång med uppdateringen igen, lovar. Nu har det varit så jäääävla mycket drama att det finns fan inte, det har varit helt sjukt. Hoppas det ska lägga sig lite nu, iaf ett tag så man kan andas lite. Hoppas allt är bra med er också, mina fina trogna läsare!

Idag är det äntligen fredag efter en jobbig vecka, trots all skit så har jag lämnat in alla skolarbeten i tid och allt det där. Jag har också tränat på som bare den, känner att motivationen för träning är på topp nu. Min motivation är så bra så att jag längtar efter att få träna, det har aldrig hänt mig förut. Det känns otroligt gött måste jag säga. Mitt mål är att bli lika stark som jag var när jag träna handboll, nu ska jag bli sån igen. Men men idag är det som sagt fredag och idag är det MIN födelsedag, jag har nu fyllt hela 17 år. Idag på min födelsedag ska jag vara tillsammans med min underbara pojkvän, laga mat, äta tårta och se på idol. Jag vill bara njuta av att vara ledig och vara med min älskling. Imorgon (lördag) ska jag nämnligen ha lite middag här hemma med mina bästa brudar och bara ha det riktigt härligt. Ni får ha en jättebra fredag och njuta av att det är helg så hörs vi snart igen och jag lovar att jag ska bättre mig med bloggningen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0