TILLBAKA I SVERIGE!

Hej saknade blogg, nu är jag tillbaka i mitt härliga hemland Sverige. Jag har haft det kanon bra på Cypern, mycket bad och sol. Vattnet var ju hur fint som helst, blev helt kär! Hotellet var lite sådär, inte riktigt som jag hade tänkt mig, det var fint oså men personalen var fan udda haha. Vi kom hem ca 5 imorse och det var ju inte allt för gött så idag är jag trötter. Annars idag så vet jag inte vad som händer, städa lite och sånt där. Hoppas alla har haft det bra här hemma och snart ska bloggen rulla på som vanligt. PUSS!






Vet inte vad de kallas, kyrkor eller kapell? Sjukt fina var dem iaf!

Hihi gulligt!


Nu har jag äntligen läst ut Breaking Dawn, inte så bra som jag trodde men det får duga.



Asså kolla vattnet, helt otroligt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0