THESE TIMES ARE SO HARD AND IT'S GETTING EVEN HARDER

ja det är väl lika sant som det är sagt. Klockan är runt halv 6 på morgonen och jag kan inte sova, vad fan är det här? Just nu vet jag varken ut eller in, känner mig så jävla ensam nu. Jag saknar, hatar och älskar, massa känslor på samma gång. Man vill bara bryta ihop lite, gråta i någons famn, ni vet känslan när gråten sitter uppe i halsen och bara väntar på att få komma fram. Det spelas eminem i mina hörlurar, det enda som kan räddda en sån här natt. Så är det bara. Ibland hatar jag att vara tonåring men samtidigt älskar jag det. Ah ni ser ju, jag vette fan hur jag hart. nu får jag försöka sova. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0