Time to get serious

Shlululu !

Jag smyger omkring här igen utan att min babe vet om de, men ja tror hon blir glad ändå ! för nu ska det varken handla om min dag eller om vad som komma skall.
Idag ska det handlar om The one and only, Rebecka Wallgren!
Jag tänkte att jag skulle bli lite poetisk och kärleksfull för en gång skull.
tycker du de är gay så får du la höra av dig :)

- De tre magiska orden, Jag älskar dig, känns ganska uttjatat. Folk slänger ur sig dessa ord till vem som helst i princip. Fast egentligen är det de tre starkaste ord vi kan säga till en annan person, och om inte, kanske även de finaste orden? Själv tycker jag att man inte ska slita ut dem, men när det handlar om en person man verkligen älskar så kan de aldrig sägas för ofta ! Rebecka, Jag älskar dig! jag tröttnar aldrig på att säga det till dig! 

Du har en personlighet som är helt unik! Du sprider glädje omkring dig. Och när man ser dina glittrande blå ögon och ditt underbara leende så blir man alldeles varm i hela kroppen. I min ögon är du helt perfekt. Folk som säger annat kan omöjligt känna dig! Det går inte hata en människa som du. Du ställer upp för alla oavsett vad de handlar om eller vem det är som vill ha hjälp. Du gör allt för att dina vänner ska va glada och må bra, du sviker ingen medvetet och du lyssnar på folks problem. För mig är det ett mysterium hur man kan tycka illa om en sådan person. Men som sagt, dom känner dig inte.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Jag blir så fort jag är i närheten av dig och jag saknar dig så fort du är borta. Det finns inget så underbart som att somna och vakna upp brevid dig. Jag vill vara nära dig hela tiden och somna bevid dig varje natt. Jag vill krama dig varje dag. Jag vill se dina blå ögon varje dag. Jag vill vara din until death do us apart. Jag vill alltid vara bubben i ditt liv..
Jag kommer alltid finnas för dig Rebecka, oavsett vad som än händer!
Du är perfekt och helt fantastisk på alla sätt och vis!

Jag älskar dig Rebecka.  :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0