Greetings

how to begin? hmm.. how about, Shululuu? yeah, let's go with that!

Shululuu!! :D

jag såg att baby hade bloggat så jag blev sugen ;o hope you don't mind!

Den här veckan har varit illgo! :) det har varit lite å göra i skolan och jag har fått sova med min älskling i två nätter! :D de ända tråkiga är att man måste åka hem ifrån henne.. men jag år alltid komma tillbaka så de gör inte så mkt :D
Ikväll bär det nog av till O´learys för att ta några öl å kanske bowla lite! vore ju pompöst! efter de så vet jag inte vad som händer.. får väl knalla hem i månskenet å krypa ner i sängen, helt själv :( men kanske baby dyker upp? de vet man aldrig. det återstår att se :) vore ju mys tkr jag !

igår gjorde ja inte ett jävla piss.. hade as tråkigt sen vid 10- halv 11 nångång åkte jag ner å somnade hos baby, det var de enda som var bra med gårdagen!
Nästa helg kommer bli något mer intressant ! Då jävlar smäller det !! HAMMARBY ÄR I SM-FINAL !!!!!! (som jag har sagt hela tiden) då ska alla hålla tummarna för våra grön-vita hjältar ! annars blir jag hulken. and you don't wanna see me as the incredible hulk ! Om det blir sm guld så ska jag fan ha champange ! de är jag värd:)
jag hoppas att jag får vara med rebecka den helgen också ! men hon kanske är upptagen, vad vet jag? =)


hur mår jag då?
- jo tack bara bra! men jag har mått lite skumt i veckan ;o fast det är en helt annan historia, och allt är bra nu så det är ingen idé att tjaffsa om de :D

har inte så mycket mer att skriva än: Jag älskar dig Rebecka Wallgren!
hare gött! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0