Ett låååångt inlägg!

En stor Starck!

Waazuup fuckers? :D själv har man ju precis hackat mig in på älsklingens blogg *ninja*, fast jag får de =)
Har inget å göra så jag fick uffa mig in här å skriva lite, tänkte berätta om va som har hänt den senaste tiden =D

Och jag kan varna er redan nu att de kommer bli låååångt för jag har tråkigt, and you can suck my dick if you don't like my shit ! cause I was high when I wrote this shit so suck my dick! Cause I don't give a fuck if you don't like my shit !! de sista va från Eminem btw.. Kung lo

Tyvärr så äre ju itne så jävla mkt som har hänt men igår sov min babe över här å de va myspys! vi grubba tacos å grejer!:D Vi skulle ju gått på bio men de va fullbokat på både Avatar å Snabba Cash :( så de fick bli film här istället men hur som helst så la vi oss typ vid 1 - halv 2, hon gjorde de iaf.. jag låg vaken till kl 07.00 illgött !! :D hee..  Va as pigg så ja gick å kolla på tv till typ kl 4, sen va de nån jävla fågel som lät till kl 6 typ å då gick min mamma upp för hon skulle till jobbet så då kunde jag inte sova pga kaffebryggarN -.- men kl 7 somna jag iaf, å sov till kl 10 sen fick ja gå ut med vargen .... as jobbigt men ja gillar henne ändå! :)

Idag har ja kollat på lite bandy, (Sverige - Finland. 8-1) Sen har jag väntat på älsklingen å dök upp en sväng å vi såg på 8 mile! grym film =) och nu har jag som sagt jävligt tråkigt så de e därför ja skriver en bok här.. men ja vet att ni gillarT !

Hur ser morgon dagen ut då? Skoooolaa :( ne just de fan, är ju ledig för jag har kungligt schema !! mohaha :D Ja e ledig varje måndag och jag vet att DU är sjukt avundsjuk! Suck on it biiiaatch ! :) Istället för skola ska ja sova igen alla timmar ja tappa inatt ! :D sen äta hos mormor å sen träna :) Och till sist hålla tummarna så jag får träffa rebecka i morgon också ;D men de får framtiden utvisa =)

hmm.. fan ska man skriva nudå? börjar bli rätt tom i hövvet.. =/ I know !! vi kan klämma in dagens youtube klipp! :D här har du de: http://www.youtube.com/watch?v=fiGsrkWIdCk haha de är så jävla kul :D skrattar du inte åt de så bör du söka nån form av hjälp :D

ehfan. får tacka för mig nu! Ni får ha en god fortsättning på denna afton!
Och kommentera för i helvete !! tkr ni är förbannat dåliga på de:O skääms !


Jag älskar dig Rebecka  Wallgren!! Så in i helvete också! åå ja saknar dig :( kysss!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0