you've been expecting me?

Såklart att du har ! ja vet att ni tkr om när ja skriver, men de är inget att skämmas över för vem gör inte de liksom? Anyway, nu sitter ja här å är proppmätt :( va hos mormor å grubba hennes hemmagjorda köttbullar ! ;D de va sket gött fast vet inte om de passar som frukost riktigt men mätt blev jag iaf å de va ju meningen fanimej :)

faan den här starten på inlägget blev inte bra =O svårt att fortsätta med nått vettigt ;S men orkar inte sudda så vi gör ett nytt försök:

SHULULU !! :D den här veckan har varit awesome för jag har fått sova med min baby tre nätter i rad å de har varit illgött :D sover som en stock fanimej ! fast inte i, när fan va de.. torsdags tror ja ;o för då va de nån jävla plogbil som höll på och skotta snö till typ klockan sent så ja kunde inte somna :( men rebecka somna ju på en halvsekund som vanligt å vaknar inte för nått :) kul för dig baby :D men inatt fick ja sova själv :/ de va kallt å tomt men ja lyckades somna till slut efter att ha kollat lite på super bowl ;D jag skulle ju vart uppe till halv fem för att se klart skiten men sen kom ja på att jag aldrig tidigare tittat på amerikansk fotboll så varför skulle ja göra de nu när ja kunde sova ist?:)  hur som helst så vaknade jag halv 11 av att vargen som kom in å puffa på mig för hon ville ut, så de va bara klä på sig å bege sig ut i detta vinterlandskap som präglar skövde ;D och när vi ändå pratar om världens sötaste varg så kan jag ju berätta att hon fyller 11 idag!! :D:D massa grattis till min vovve<3 (tur att hon inte e människa för då skulle hon va 77 år ;S å då skulle hon inte va lika söt.. för er som inte fatta de så är ju ett hundår 7 år och 11 gånger 7 blir ju 77 :D matteschnillet har talat! (Y)

New chapter: de blir långt de här asså men de e ni ju vana vid :) idag ska ja dra ner å lyfta lite skrot ;D sen vet jag inte vad som händer:( får la sitta här å tröka i väntan på OS som snart drar igång! :D de tycker jag är så jätte bra! :D jag har en känsla av att sverige kommer knulla sönder alla i hockeyn å ta OS GULD !! på tal om guld, Bajen öser in mål i bandyn å är nu delad etta! kommer bli guld där också ska ni se ! :D de tycker rebecka om för hon är Bajare (a) <3 och de är inte jag som har påverkat henne..  hon är maiden fan också <3 också helt frivilligt:)  nog om de.. Jag känner mig fruktansvärt glad idag :D vet itne varför ;o men de typ bubblar lr nåt i kroppen :D men den senaste veckan har ja mått jävligt skumt ;o känns som att nått otäckt lr ledsamt kmr hända :S kanske e synsk ;O de vore ju awesome :D typ se spöken typ =D

nu känns de som jag skenar iväg lite så ja får la runda av :/ jag vill önska er alla en bra dag och en god fortsättning på veckan :D ( tack desamma ) jaa tack så mkt :) Rebecka Wallgren, jag älskar dig! more than you can ever imagine! kysss ;D<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du va en sån skribent Bonka,vem kunde ana de?!:)

2010-02-09 @ 13:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0