Starck bloggar på :)

Rebecka ligger inlindad i sitt täcke och gnyr, för hennes mobil e fucked up lo ! så ja sitter här å sköter denna graciösa blogg och lyssnar på all i want for christmas is you (?) å de är skräp.. vill ju lyssna på maiden, men hee ! de går inte för sig..  Dagen började med att vakna, tro det eller ej. ;O sen blev det frukost å jag försöte lära parveln att dricka kafffe å de gick as bra !! heee -.- men jag ger inte upp ! I will succeed mohaha :) seen hoppade hon in i duschen åå jag pratatde med tandtroll (anton schyberg). :D

Vad händer sedan?
- bra fråga:) jag ska väl sätta mig på stålhästen å trampa hem i typ -10 grader, meee liiike ! å parveln ska nog iväg till linnéa å se på skit serien OC :)

Men i morgon mina damer och herrar så vankas det bandy på billingehus !! 10:00, alla får vara med, så de är bara att leta upp dina gamla grillor å komma dit :D men jag behöver en ny klubba ;O
Men eftersom att rebecka hatar bandy så kommer inte hon att dyka upp.. dåligt! åååå den tredje januari bär det av till Estocolmo för att se min älsklings favorit lag HAMMARBY :) dom möter sandviken i en tuff och blodig kamp! mycket spännande :) Och om 231 dagar far jag iväg till stockholm igen för att uppleva en magisk afton med IRON MAIDEN ! rebeckas favorit band! :) men dit vågar hon inte följa med, också dåligt! :/

Kan väl berätta lite om hur jag mår en december dag som denna. Jag mår bara bra :) så nu vet ni de:D
fast de är jävligt kallt ;O de finns en stor jävla fläkt vid rebeckas säng, som skapar en storm av kall luft så man typ dör.. ont i halsen får man också, men de äre värt ! :)

Nu ska inte jag sitta här å skriva en bok om mig själv så jag får väl avsluta, men ni behöver inte bli ledsna! I'll be back! ;o

Ska bara avsluta det hela med att säga att jag älskar Rebecka så sjukt mycket! Hon är det finaste jag vet:) Kyss på dej :D <33333333333333333333333333333tre


Kommentarer
Postat av: bloggarN

jag är bloggarN (H)

2009-12-19 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0